سرویس اجتماعی- در پی انتشار نامه ای با امضای فرماندار و امام جمعه گلپایگان و نماینده شهرستانهای گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، یک بانوی فعال اجتماعی و رسانه ای خوانساری در نامه ای خطاب به امضا کنندگان از این اقدام انتقاد نمود.

به گزارش خوانسارنیوز، متن نامه سرگشاده سهیلا ملک محمدی شاهوردی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

متن این نامه را خوب مطالعه کنید:

چند سوال مهم از آقای دکتر خاتمی، نماینده‌ی مردم خوانسار و گلپایگان؛ آقای حسین یار محمدی، فرماندار گلپایگان و آقای محمدتقی کرامتی امام جمعه‌ی گلپایگان، در خصوص نامه‌ای که طی آن با الحاق دانشکده‌ی گلپایگان به دانشگاه صنعتی اصفهان مخالفت شده، و خواستار تجمیع دانشکده‌ی ریاضی خوانسار با دانشکده‌ی فنی گلپایگان شده‌اند:

۱) یکی از دلایل مخالفت شما با الحاق به دانشگاه صنعتی اصفهان، استناد به قانون قدمت دانشکده‌‌های بالای ۱۵ سال است، و سابقه‌ی دانشکده‌ی گلپایگان را ۲۵ سال می‌دانید. آیا با استناد به همین قانون، و اینکه دانشکده‌ی خوانسار تاسیس سال ۱۳۷۴است، (آن هم به همت خیرین و مردم شهر) ما نمی‌توانیم با الحاق به دانشکده‌ی فنی گلپایگان مخالفت کنیم؟

۲) دانشکده‌ی فنی گلپایگان را در حال توسعه و الحاق دانشکده‌ی فنی به دانشگاه صنعتی اصفهان را مغایر با وضعیت دانشگاه و شهرتان دانسته‌اید، آیا الحاق دانشکده‌ی خوانسار به دانشکده‌ی نه چندان مطرح شهرتان را مغایر با وضعیت دانشکده‌ی ریاضی و شهر ما نمی‌دانید؟ آیا این توهین مستقیم به مردم نیست؟

۳) متذکر شده‌اید الحاق دانشکده‌ی گلپایگان به دانشگاه صنعتی اصفهان باعث نارضایتی اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه و مردم شریف گلپایگان می‌شود، که البته واکنشی طبیعی و پذیرفته است، اما آیا مردم خوانسار ازالحاق دانشکده‌ی ریاضی به دانشکده‌ی فنی گلپایگان خوشحال خواهند شد؟ نارضایتی مردم خوانسار، اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه مهم نیست؟ در حالیکه دانشگاه صنعتی اصفهان کجا و دانشکده‌ی فنی گلپایگان کجا!!! شما زیر بار الحاق به دانشگاه صنعتی اصفهان نرفتید، ما چطور این الحاق  ضعیف را بپذیریم، آن هم صرفاً به دلیل سپر بلای دانشکده‌ی فنی گلپایگان شدن!

۴) آقای فرماندار گلپایگان، آقای امام جمعه، آقای نماینده، چرا برای حفظ بقای دانشکده ی شهرتان، امتیاز شهر ما را قربانی می کنید؟ اگر قلباً و عمیقاً معتقد به قرابت فرهنگی، مکانی و پتانسیل های بالقوه‌ی این دو دانشکده هستید، چرا این الحاق با محوریت شهر خوانسار و دانشکده‌ی ریاضی خوانسار نباشد؟

۵) آیا این درخواست با هماهنگی فرماندار خوانسار، امام جمعه‌ی شهر ما، ریاست دانشکده‌ی ریاضی و هیئت امنای دانشکده، انجام شده؟ یا اطلاع  آنها هم مثل نارضایتی مردم خوانسار، مهم نبوده؟

۶) طی همین یادداشت از فرماندار خوانسار، امام جمعه‌ی محترم شهر و نماینده‌ی مردم، درخواست می‌کنیم نامه‌ای مشابه و با درخواست الحاق دانشکده‌ی فنی گلپایگان به دانشکده‌ی ریاضی خوانسار و با محوریت خوانسار به وزارت علوم تقدیم گردد تا وضعیت دانشکده‌ی فنی گلپایگان هم روشن شود. همراهی مردم و مسولین شهری گلپایگان با این درخواست نشان از حسن نیت این عزیزان خواهد داشت.

و در نهایت این حق مردم خوانسار است که بدانند چرا نماینده‌ی شهرشان با این درخواستی که خشم مردم خوانسار را در پی داشته موافقت کرده‌اند. البته اگر احساسات ما به اندازه‌ی احساسات و غرور مردم گلپایگان برای ایشان اهمیت داشته باشد.

*انتشار دیدگاههای مخاطبان و صاحبنظران در خوانسارنیوز، الزاما به معنای تایید آن نمی باشد، و خوانسارنیوز آمادگی خود را جهت درج مطالب موافق یا مخالف و یا جوابیه مسؤولان ذیربط در رابطه با مطالب منتشره را دارد.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *