حریم خصوصی

پایگاه اطلاع رسانی خوانسار (خوانسارنیوز)، یک رسانه خبری تحلیلی مستقل بوده که تلاش می کند فارغ از فضاهای سیاسی افراطی، به انتشار اخبار شهرستان و بعضاً کشور و همچنین تحلیل و نقد عملکرد مسوولین در چارچوب ضوابط و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران بپردازد.

با توجه به این که در این رسانه امکان ثبت نظرات کاربران و بازخورد آنان نسبت به مطالب منتشره وجود دارد، لذا اطلاع کاربران از قوانین و ضوابط حاکم بر این فضا ضروری است و به حفظ امنیت و حریم خصوصی افراد کمک خواهد نمود. خوانسارنیوز، وظیفه خود می داند در راستای حفظ حریم خصوصی کاربران تعهدات و سیاستهای خود در این زمینه را به اطلاع خوانندگان محترم برساند:

۱-       هنگام مشاهده هر سایت، از جمله خوانسارنیوز، به طور اتوماتیک اطلاعات معینی از کاربران از قبیل اطلاعاتی درباره کامپیوتر فرد و بازدید او از سایت جمع آوری کرده و ذخیره می گردد:

  • اطلاعاتی درباره آدرس IP کامپیوتر وی ( آدرسIP عددی است که بطور اتوماتیک زمانی که کاربر وارد شبکه وب می شود به کامپیوتر او تخصیص داده می شود)
  • آدرس اینترنتی سایتی که از طریق آن وارد سایت شده است. ( برای مثال www.google.com )
  • تاریخ و زمانی که کاربر وارد سایت می شود.
  • نام و نسخه سیستم عامل و browser کامپیوتر وی. به عنوان مثال Windows 7/IE 10 ( این اطلاعات به طور اتوماتیک بوسیله کامپیوتر کاربر منتقل می شود. )

برخی از این اطلاعات مستقیماً از طریق خود سایت و برخی از طریق نرم افزارهای شمارنده (کنتور) سایت حاصل می شود. خوانسارنیوز از این اطلاعات برای بررسی ارتقاء کیفی و کمی مطالب خود بهره گیری می  نماید.

زمانیکه کاربر وارد سایت می شود، اطلاعاتی به جز آنچه ذکر گردید، از وی جمع آوری و ذخیره نخواهد شد، مگر آنکه خود کاربر مایل به قرار دادن اطلاعات دیگری از خود در اختیار سایت باشد. این اطلاعات می تواند شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل، نشانی سایت باشد که کاربر با اختیار و تمایل خود ممکن است از طریق فرم ارتباط با ما و یا فرمهای مندرج در ذیل هر خبر برای خوانسارنیوز ارسال نماید. بدیهی است که وارد نمودن این اطلاعات در حال حاضر برای کاربر هیچ ضرورتی ندارد و کاملاً اختیاری می باشد.

کاربر در صورت وارد نمودن اطلاعات مذکور عملاً این اجازه را به خوانسارنیوز می دهد که اطلاعات مذکور را در کنار نظرات منتشره با دیگران به اشتراک بگذارد.

۲-       خوانسارنیوز، هیچ یک از اطلاعات محرمانه کاربران خود را بدون اجازه آنان افشا نمی کند و همچنین آنها را به شخص و یا اشخاص ثالثی منتقل نمی کند، مگر اینکه به موجب قانون و یا حکم قانونی باشد.

۳-       زمانی که کاربر بر روی لینک های اشخاص ثالث که در این سایت ( و هر سایت دیگری) وجود دارد، کلیک می کند و وارد آنها می شود، ممکن است اطلاعاتی از وی بدست آید. در این صورت خوانسارنیوز هیچ گونه کنترلی بر این اطلاعات ندارد و در مقابل آنها پاسخگو نمی باشد.

۴-       چنانچه اعتراضی نسبت به لینک های سایت وجود داشته باشد، کاربران می توانند با ما به آدرس پست الکترونیکی خوانسارنیوز به نشانی info@khansarnews.ir و یا مدیر مسوول به نشانی  khosro1977@gmail.com تماس داشته باشند. خوانسارنیوز این اطمینان را خواهد داد که آدرس ایمیل کاربران محفوظ مانده و بدون اجازه آنان ( مگر به موجب قانون ) فاش نخواهد شد.

۵-       ممکن است خوانسارنیوز گاه گاهی سیاست های کاری خود را بهبود و یا تغییر دهد. لذا پیشنهاد می شود کاربران هر چند وقت یکبار این صفحه را مطالعه نمایند تا از تغییرات احتمالی سیاست های سایت آگاه شوند.

* توصیه می شود توضیحات مندرج در بخش “درباره ما” را در همین سایت مطالعه فرمایید.