سرویس سیاسی- عمّار ابن یاسر، معروف به «عَمّارِیاسِر»، از اعاظم صحابه های رسول خدا(صلوات الله علیه) و از پیشگامان پذیرش اسلام است؛ پیامبر خدا(ص)، در مورد «عمّار» فرموده است: « سر و پای عمار را ایمان پر کرده و ایمان با گوشت و پوست و استخوانش، آمیخته و عمار، یکی از چهار نفری است که بهشت مشتاق اوست»

رسول خدا(ص)، در مورد «عمّار»، پیش بینی کرده بود که :«عمار همواره با حقّ است و از حقّ، جدا نمی شود و گروه ستمکار و یاغی او را می کشند»
«عمار»، در سن 94 سالگی ، در جنگ صفّین، با روحیه ای جوان، در رکاب علی علیه السلام ، شرکت داشت و خطبه های غرّایی بر علیه معاویه ایراد کرد و در نبرد با «سپاه معاویه»، به مقام شهادت رسید، وقتی خبر شهادت «عمار»، به دست «سپاه معاویه»، بین مسلمانان نشر یافت، تزلزلی عجیب در «سپاه معاویه» ایجاد شد و «عمروابن عاص» (مشاور معاویه)، دستور داد ، بین سپاه، شایع کنند که قاتل «عمّار» ، «علی» است ، زیرا «علی» ، او را به میدان جنگ آورده است!!! …
گاهی ، تاریخ تکرار می شود !!!
امروز هم که «سپاه معاویه» های زمان، «عمّار»های زمان را به شهادت می رسانند، «عمروابن عاص» ها، با نشر شایعات، به فریب مردم می پردازند تا اذهان را از جنایت سبعانۀ واقع شده، منحرف و ننگ را از چهرۀ «معاویه» ها، بزدایند!
آیا آنان که این روزها، با نشر اراجیفی بی اساس و شایعات فتنه انگیزانه، برجام و مذاکره کنندگان برجام(که بارها، سلامت نفس و تقوای آنان، از سوی مقام رهبری تأیید شده است) را در قتل سردار رشید جبهۀ حق، « شهید محسن فخری زاده» دخیل می دانند، همان شیوه و مرام «عمروابن عاص» را تکرار نمی کنند؟!
«فَاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ»
✍️سیدحسین میرباقری

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

One thought on “«تکرارتاریخ»، درشهادتِ «عمّارِ» زمانِ ما، شهید «محسن فخری زاده»”
  1. جناب آقای میرباقری عزیز، اگر چه در حسن نیت شما تردید ندارم اما قیاس صحیح نفرمودید. شهید عزیزمان در جبهه سینه چاکان برجام نمیجنگید که آنها را علی بدانید و مخالفان برجام را عمروعاص. ظاهرا در شناسایی جبهه ها دچار سوء تفاهم شده اید. اگر چه با نظر شما در مورد عدم بهره برداری سیاسی از رویدادهای اینچنینی موافقم اما ای کاش به روند برجام ، تذکرات رهبری، کرگوشی مدعیان رفع تحریمها و از این قبیل ساده لوحی های آقایان هم نقدی میزدید. با احترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *