سرویس اجتماعی- فرماندارخوانسار با اشاره به وضعیت این شهرستان در شیوع کرونا، محدودیت‌های جدید در مقابله با موج جدید کرونا در شهرستان خوانسار را ابلاغ کرد.

به گزارش خوانسارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خوانسار، مهندس محمود مسلم زاده فرماندار خوانسار اظهار داشت: با توجه به شرایط اضطراری و پیش بینی وخامت اوضاع در روزهای آینده، ستاد مقابله با کرونای کشور،استان و شهرستان محدودیت‌های جدیدی را اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها از فردا چهارشنبه ۲۸ آبان ماه در سطح شهرستان آغاز می شود، افزود: اعمال این محدودیت‌ها لازم الاجرا خواهند بود و با متخلفین از اجرای دستورالعمل‌ها و خاطیان برخورد قانونی می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس محدودیت‌های جدید ابلاغی، از ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرستان خوانسار جلوگیری می شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد‌.

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان خوانسار گفت: هرگونه تخلفات عبور و مرور در شهرستان توسط دوربین های پایش تصویری ثبت و متخلفان جریمه خواهند شد‌.

فرماندار اضافه کرد: به شهروندان هشدار داده می‌شود که علت بسیاری از موارد ابتلاء به بیماری که متأسفانه منجر به وخامت حال و یا فوت فرد مبتلا شده است، جلسات خانوادگی، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم استفاده از ماسک بوده است.

وی با بیان اینکه کرونا بسیاری از معادلات اجتماعی را تحت تأثیر خود قرار داده است، یادآور شد: لازم است با اعمال بازرسی‌های دقیق، نحوه فعالیت صنوف مختلف در چنین شرایطی رصد و بررسی شود.
فرماندار در پایان از اعمال محدودیت های ترافیکی در داخل شهر نیز خبر داد و افزود: از فردا محدودیت‌های ترافیکی در مرکز شهر اعمال می‌شود و از ورود خودرو ها به مرکز شهر جلوگیری خواهد شد.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *