به گزارش خوانسارنیوز به نقل از تابناک آنلاین، معاون عمرانی استاندار با اشاره به نارضایتی مردم در برخی شهرها و گزارش های رسیده در خصوص تخلفات عوارض ساختمانی تاکید کرد: عوارض وصول شده ساختمانی نباید بالاتر از مصوب وزارت کشور باشد.

مهران زینلیان در همایش معاونان عمرانی فرمانداری های استان در خوانسار با تاکید بر اینکه تمام شهرستانها باید یک برنامه آمایشی و راهبردی برای توسعه تهیه کنند، گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام و توجه به طرح هایی که با رفاه و رضایتمندی مردم رابطه مستقیم دارد، باید در اولویت اقدام فرمانداری ها قرار گیرد .

وی اضافه کرد: برای سرعت بخشیدن به کار و ترغیب به خدمات رسانی بهتر، دفاتر شهری و روستاییِ استانداری از امسال، ارزشیابی شهرداری ها و شوراهای شهر و دهیاران سراسر استان را در دستور کار دارند و این امر در تخصیص اعتبارات نیز تاثیرگذار خواهد بود .

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: فرمانداران، دهیاران و شهرداران باید از ظرفیت خیران در جذب اعتبارات و تکمیل طرحها، به ویژه در حوزه گردشگری بهره ببرند.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *