سرویس فرهنگی- در عرصه فعالیتهای پرورشی و فرهنگی تجربه جدید برخط بودن به تمام متولیان این امر ثابت کرد اینجا دیگر کیفیت بسیار مهم است و در صورت غیبت این عامل مخاطب را از دست خواهند داد

در ایامی به سر می بریم که اولین تجربه های ما از وضعیتی متفاوت به نام فاصله اجتماعی است .شیوع بیماری covid19 بیش از هر چیزی آموزشهای ما را متاثر نمود. تا قبل ازین هیچکس فکرش را هم نمی کرد فضای مجازی و آموزش غیر حضوری چنین کاربرد موثری می تواند داشته باشد .سمینارها و جلسات چند ده نفری تا چند صد نفری همه و همه با هزینه هایی بالایی برگزار می شد و کاربرد فضای مجازی برای اکثریت در نوعی ابزار تفریحی و استفاده های بی مایه نمود دیگری نداشت.
در عرصه فعالیتهای پرورشی و فرهنگی تجربه جدید برخط بودن به تمام متولیان این امر ثابت کرد اینجا دیگر کیفیت بسیار مهم است و در صورت غیبت این عامل مخاطب را از دست خواهند داد .به هنر آموزان و دانش آموزان آموخت که در فضای یادگیری تنها باید بر تلاش و ممارست و وقت گذاری متکی باشند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیربازمجموعه ای مطالعه محور و مربی محور بود که تمامی توان خود را بر جلب علاقه مخاطب و انتخاب خانواده ها گذاشته بود .

بی شک در این ایام تلاش نمود پر توانتر وبا سرعت با وفق با تکنولوژی حضور خود در اوقات فراغت و عرصه فرهنگ و پرورش کشور را تداوم بخشد .
استفاده بهینه و سریع از سایت kpfو آموزش و توانمند سازی سریع مربیان و نیروی انسانی و ایجاد یک جریان عظیم و با شتاب و هدفمند در تدوین محتوا شاید در کمتر سازمانی دیده شد و اکنون افتخار دارد که پر چم دار استمرار ارتباط با کودکان و نوجوانان عزیز کشور در دوران آموزشهای عیرحضوری باشد .
مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوانسار در همین راستا با اقدامات زیر فعالیت نموده است :
●تهیه کلیپ و محتوای مجازی در قالب معرفی کتاب ،شعرخوانی و اشنایی با شاعران، هنر و کاردستی و قران و مفاهیم مذهبی و ملی .
●برگزاری کارگاههای عمومی برخط و عضویت مجازی
●برگزاری کارگاههای تخصصی علمی و ادبی با موضوعات نجوم ،زیست شناسی ،مثنوی خوانی،داستان نویسی
که مخاطبان ان بعضا از سراسر کشور بوده اند .
و اکنون نیز در ترم زمستان با فعالیتهای متنوع از طریق درگاه اینترنتیisfahan.kpf.irدر خدمت کلیه کودکان و نوجوانان شهرستان و حتی کشور می باشد .
■کارگاه های ادبی
■کارگاههای علمی زیست شناسی و نجوم مقدماتی
■کارگاههای عمومی با عضویت مجازی در سایت کانون و دنبال کردن مرکز یک خوانسار
با ارزوی بهروزی و شادکامی برای تمامی همشهریان عزیز

با سپاس
سمیه سعیدی مربی مسئول مرکز یک خوانسار

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *