سرویس اجتماعی- هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعاليت سامانه بارشي در روز پنج شنبه 6 آذرماه خبر داد.

به گزارش خوانسارنیوز، در اطلاعیه صادره از سوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، این سامانه تا اوایل وقت روز دوشنبه 10 آذرماه شامل بارش باران گاهي به صورت رگبار و رعدوبرق، مه آلودگي، گاهی وزش باد شدید، در مناطق سردسير و كوهستاني بارش برف و کاهش دما خواهد بود که اكثر مناطق استان به ویژه غرب و جنوب را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

بر همین اساس پیش بینی می شود در طی این مدت شاهد کاهش دما طی روزهای شنبه و یکشنبه، آب گرفتگي معابر عمومي، جاري شدن رواناب، كاهش ديد افقی، اختلال درتردد و لغزندگی در جاده هاي كوهستاني و محورهاي مواصلاتي، کولاک برف در جاده های مناطق سردسیر و امكان آسيب به محصولات كشاورزي و دامي باشیم.

خودداري از صعود به ارتفاعات، حفظ فاصله  از حريم رودخانه ها و مسيل ها به ويژه در بخش هاي غربی و جنوبی استان، استفاده از وسايل ايمني هنگام تردد در جاده هاي كوهستاني و تجهیز رانندگان به وسایل زمستانی در محورهای مواصلاتی، خروج دام ها از مراتع بويژه در غرب و جنوب، مدیریت مصرف سوخت، در نظر گرفتن تمهيدات لازم كشاورزي و دامداري و ساير اقدامات پيشگيرانه از جمله مواردی است که اداره کل هواشناسی استان برای روزهای پیش رو توضیه نموده است.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *