سرویس اجتماعی- مصوبات جلسه مورخ 2 آذرماه 99 ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان خوانسار منتشر شد. اهم مصوبات این جلسه که نسخه ای از آن در اختیار خوانسارنیوز قرار گرفته، به شرح ذیل می باشد:

  • پیرو بخشنامه شماره 374899 مورخ 27/8/99 معاون محترم رئیس جمهور در خصوص اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 در شهرهای کشور و با توجه به اینکه شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد، مقرر گردید بخشنامه مذکور توسط فرماندار به کلیه دوائر اجرایی شهرستان ابلاغ و دوائر موظفند طبق بخشنامه فوق نسبت به زمانبندی کار کارکنان و حضور آنان در ادارات برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
  • با توجه به نامه شماره 75865/6/20 مورخ 21/8/99 معاون محترم استاندار و دبیر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، مقرر گردید کلیه دوائر اجرایی شهرستان پیشنهادهای خویش در خصوص مدیریت بیماری کرونا در سطوح مختلف برنامه ای، عملکردی و پایبندی عمومی نسبت به تصمیمات ابلاغی را نهایتاً تا تاریخ 8/9/99 به فرمانداری ارسال نمایند.
  • با توجه به بخشنامه شماره 374899 مورخ 27/8/99 معاون محترم رئیس جمهور در خصوص اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها، مقرر گردید کلیه دوائر اجرایی شهرستان با قید فوریت و اولویت نسبت به ایجاد و تکمیل زیرساختهای مورد نیاز برای انجام وظایف کارکنان به صورت دورکاری برنامه ریزی و اقدام نمایند.
  • با توجه به لزوم اجرای طرح سلامت محله محور جهت کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا توسط بسیج شهرستان با همکاری شبکه و دوائر و نهادهای مختلف، مقرر گردید فرماندهی محترم سپاه ناحیه ظرف سه روز آینده نسبت به تشکیل جلسه با دوائر اجرایی شهرستان جهت اجرای طرح اقدام تا بررسی های لازم صورت گرفته، هماهنگی های لازم به عمل آمده و از ظرفیت کلیه دوائر شهرستان استفاده گردد.
  • کلیه نهادها، دوائر اجرایی شهرستان، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها موظفند در اجرای طرح سلامت محله محور در شهر و روستا همکاری لازم با نیروهای بسیج و شبکه بهداشت را داشته باشند.
  • با توجه به اجرای طرح آمران سلامت در شهرستان توسط نییروهای هلال احمر، مقرر گردید هماهنگی بین فرماندهی سپاه با جمعیت هلال احمر به منظور ایجاد هماهنگی های لازم و پرهیز از هرگونه موازی کاری به عمل آید.
  • با توجه به ضرورت استفاده از ماسک در ادارات و کلیه مکانهای عمومی، مقرر گردید دوائر اجرایی شهرستان در صورت لزوم، جهت تامین ماسک مورد نیاز با جمعیت هلال احمر شهرستان مکاتبه نمایند.
  • با توجه به اینکه بیماران کرونایی در بیمارستان فاطمیه بستری بوده و با مراجعه مردم به بیمارستان امکان انتشار و شیوع ویروس افزایش می یابد، مقرر گردید شبکه بهداشت و درمان در اسرع وقت در خصوص مرکز جایگزین بیمارستان برای مراجعه اولیه بیماران بررسی های لازم را انجام داده و نسبت به معرفی مرکز به فرمانداری اقدام نماید.
  • با توجه به اجرای طرح سلامت محور در شهرستان و لزوم همکاری همگانی برای اجرای طرح، مقرر گردید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی طرح و اطلاع رسانی به مردم استفاده نماید.
  • با توجه به اجرای طرح کنترل تردد در ورودی و خروجی شهرستان و لزوم استقرار نیروها و تجهیزات در آن مکانها، مقرر گردید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، جمعیت هلال احرم و شهرداری، همکاری لازم با فرماندهی نییروی انتظامی جهت تامین نیرو و تجهیزات به صورت شبانه روزی داشته باشند.
  • با توجه به اجرای طرح کنترل تردد در ورودی و خروجی شهرستان مقرر گردید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در اسرع وقت نسبت به نصب سرعت گیر در ورودی شهرستان از سمت گلپایگان ( روبروی پایگاه امداد و نجات تیدجان) اقدام نماید.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *