ایرنا- نماینده مجلس دهم، بیشتر تحرکات چند ماه اخیر مجلس را با ذات کار نمایندگی مغایر دانست و گفت: برخی نمایندگان گویا از وظایف و جایگاه خود اطلاع دقیق و درستی ندارند که در این باره باید از سوی هیأت رییسه و کمیسیون‌های داخلی توجیه لازم انجام پذیرد تا به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنند.

علی بختیار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره اظهارات نماینده مردم قم علیه رییس جمهوری اظهار کرد: بیشتر تحرکاتی که در این چند ماه از قوه مقننه سراغ داریم تخریبی، انتخاباتی و حتی اجرایی است که با ذات کار نمایندگی منافات دارد.  کسانی که باید در صف نخست وضع قوانین ضروری و ناظر بر اجرای آنها باشند، فضای جامعه را بیش از پیش ملتهب و هیجانی کرده‌اند که این به ضرر مردم و کشور خواهد بود.

رییس فراکسیون پاسخگو در مجلس دهم افزود: شاید در جریان کامل قوانین تصویب شده در مجلس یازدهم برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم نباشم که امیدوارم رسانه‌ها بیشتر به این موضوع بپردازند ولی چیزی را که می‌بینیم ایجاد تنش و جدال برای سرپوش گذاشتن بر کمبودها و نارسایی‌هایی است که قولش را به مردم داده بودند.

بختیار تصریح کرد: برخی نمایندگان گویا از وظایف و جایگاه نمایندگی اطلاع دقیق و درستی ندارند که در این باره باید از سوی هیأت رییسه و کمیسیون‌های داخلی توجیه لازم انجام پذیرد تا به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنند.

وی بیان داشت: فحاشی و تهدید رییس‌جمهوری در شأن نماینده مجلس نیست و هیچ دستاوردی چه در حال و چه در آینده نصیب کسی نخواهد کرد ولی کم‌ترین اثر آن خوشحال کردن دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب خواهد بود. مردم با دقت تمام این رفتارها را رصد می‌کنند و قطعاً به چنین رویکرد و تفکری در هر انتخابی پاسخ منفی خواهند داد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس دهم خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی یعنی کمک به همنوع و رفع مشکلات مردم نه ایجاد التهاب بیشتر در جامعه.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *