سرویس بهداشت و سلامت- معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوانسار گفت: در ماه گذشته 183 مورد کشف موارد قطعی ابتلا به کرونا در خوانسار داشته ایم و رتبه نخست آلودگی استان در حال حاضر متعلق به شهرستان ماست!

به گزارش خوانسارنیوز به نقل از نشریه دالان سبز، سید محمد هاشمی که در جلسه مدیریت بحران و مقابله با بیماری کرونای شهرستان سخن می گفت با اعلام این خبر افزود: در روز جاری هجده مورد بستری داریم و در روزهای گذشته بیش از بیست مورد بستری داشته‌ایم.

وی اظهار داشت: طبق بازدیدهای ما در هفته گذشته، میزان رعایت عمومی پروتکلهای بهداشتی حدودا هفتاد درصد برآورد شده است.

هاشمی تصریح کرد: با همکاری و حمایت امام جمعه شهرستان، نیازمند تعطیلی موقت مراسم نماز جماعت در مساجد هستیم.

وی با تاکید بر این که فارغ از نظارت نهادهای مرتبط، مهم‌ترین عنصر در کنترل موج بیماری، مشارکت فرد فرد شهروندان است، هشدار داد، برگزاری مراسم جشن و عزا تحت هر شرایطی ممنوع بوده و موارد بلافاصله به مقام قضایی اعلام خواهد شد.

معاون شبکه بهداشت و درمان گفت: با افزایش توان تست و ‌نمونه گیری در شهرستان، امر تشخیص مبتلایان گسترده‌تر و سریع‌تر شده است.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *