سرویس بهداشت و سلامت- بیمارستان فاطمیه ( س) خوانسار باحمایت موسسه پیشگامان درمان شهرستان خوانسار و در جهت خدمت به همشهریان عزیز امکان انجام آزمایش PCR  را فراهم نمود.

با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور و در جهت تشخیص سریع بیماری و درمان آسان تر آن و همچنین کاهش شیوع بیماری،مسئولان وزارت بهداشت تست مولکولی PCRرا بهترین روش برای شناسایی کووید۱۹ دانسته و بر انجام آن تاکید می کنند.

در این راستا با توجه به درخواست شما عزيزان و انجام آزمايش فقط در مركز استان ، بیمارستان فاطمیه (س)خوانسار با حمایت موسسه پیشگامان درمان بيمارستان و همکاری واحد آزمایشگاه بیمارستان فاطمیه (س) در جهت خدمت رسانی بهتر به مراجعین محترم اقدام به پذیرش جهت آزمايش PCRنموده است.

لذا به اطلاع می رساند همشهريان گرامی می توانند همه روزه از ساعت ۱ تا ۳ بعد از ظهر با در دست داشتن کارت ملی از تاریخ ۳۰ مهر ماه به واحد آزمایشگاه بيمارستان مراجعه نمایند

.روابط عمومی بیمارستان فاطمیه (س)

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *