سرویس اجتماعی- امروز وظیفه همه این است که روایت های دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان بازگو تا رشادت‌ها و جانفشانی‌های مجاهدان و رزمندگان اسلام در میان نسل جدید و آینده ساز ایران اسلامی ماندگار شود.

به گزارش خوانسارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خوانسار، در پنجمین روز از هفته بسیج ، مهندس محمود مسلم زاده فرماندار خوانسار به اتفاق اعضای شورای تامین شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوانسار دیدار کردند.

فرماندار در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را ستون انقلاب اسلامی معرفی کرد.

مسلم زاده با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که فرمودند: “اگر سپاه نبود، کشور هم نبود” خاطر نشان کرد: امروز بعد از گذشت چند دهه از جنگ هشت ساله و دفاع مقدس، دشمنان دست از توطئه بر علیه سپاه پاسداران بعنوان تکیه گاه اصلی انقلاب اسلامی بر نداشتند که این مهم نشان از حق بودن راه و روش سپاه و بسیجیان جان برکف میباشد.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران نقطه امید ارکان نظام و ملت انقلابی است.

نماینده عالی دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: کارها و خدمات بسیار ارزشمند و تاثیرگذار سپاه پاسداران در عرصه های مختلف درون و برون کشوری، زمینه ساز و امتداد راه گام دوم انقلاب اسلامی می باشد.

فرماندار گفت: امروز وظیفه همه این است که روایت های دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان بازگو تا رشادت‌ها و جانفشانی‌های مجاهدان و رزمندگان اسلام در میان نسل جدید و آینده ساز ایران اسلامی ماندگار شود.

ایشان در پایان ازتلاش سپاه، بسیج و نیروهای جهادی در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تقدیرنمود و افزودخوشبختانه شهرستان توانسته در حد امکان این موضوع را مدیریت و کنترل کند.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *