سرویس بهداشت و سلامت- سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از تمدید محدودیت‌های کرونایی برای پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، شاهین‌شهر و میمه، نجف‌آباد و سمیرم تا یک هفته دیگر خبر داد.

حجت‌الله غلامی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در این شهرستان‌ها تا ۲۰ آبان همچنان متوقف و تعطیل است.

وی ادامه داد: براساس بررسی‌های صورت گرفته تمامی محدودیت‌ها در شهرستان‌های یاد شده بصورت کامل به اجرا درآمده و مورد نظارت جدی فرمانداری‌ها قرار دارد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: امروز در جلسه ستاد ملی کرونا که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد مقرر شد که فعالیت‌های گروه‌های ۳ و ۴ در ۲۵ مرکز استان از جمله اصفهان متوقف و تعطیل شود.

وی با اشاره به پیشنهاد این ستاد برای اعمال محدودیت در تعدادی دیگر از شهرستانهای استان گفت: امروز عصر اسامی ۴۶ شهرستان در کشور برای تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ اعلام می شود که در این فهرست تعدادی از شهرستانهای استان قرار دارند.

غلامی یادآور شد: محدودیت‌های کرونایی جدید از ۱۴ تا ۲۳ آبان برای مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در سطح شهرستان‌ها اعمال می شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مشاغل گروه یک که مرتبط با عرضه مایحتاج عمومی و خدمات بهداشت و درمان است برقرار می‌باشد گفت: از شهروندان درخواست می‌شود تا حجم ترددها را کاهش دهند تا تماسها و تراکم جمعیت به حداقل ممکن برسد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: تاثیرات این محدودیت‌ها در ۲ هفته آینده قابل مشاهده و اعلام است.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *