سیاسی- اندکی قبل جریان سلفی و افراطی داعش به سرکردگی ابوبکر البغدادی موج وحشت می آفرید و در سکوت جهانیان و علی الخصوص ایالات متحده، عربده کشان به سوی مرزهای غربی کشور می تاخت! با رشادت فرزندان دلاور و شجاع وطن به سرکردگی سردار دلاور ایران زمین سردار شهید سلیمانی پوزه‌شان به خاک خورد و جریان حرکت برعکس شد و دقیقا از همین نقطه به بعد نیز سکوت آمریکا و غرب شکست…

یادمان نرود که داغش و فتنه آن دست پرورده اوباما و همین آقای بایدن بود و این نه حرف بنده که سخن رئیس جمهور دهان گشاد قبلی آمریکا یعنی ترامپ قمار باز بود.

اصولا روش دموکرات ها در آمریکا اینگونه است! فتنه به پا می کنند و ماهی از آب گل آلود می گیرند.

در فننه داعش آمریکا آماده قربانی کردن دولت وابسته به خود در عراق جلوی پای داعشی که نعره زنان و کف در دهان و چشم غران چیزی جز سرزمین خدایی ایران را نمی دید بودند و امروز نیز دولت اشرف غنی مادر مرده نمی تواند بفهمد که چرا چون تکه استخوانی بی ارزش جلوی کفتارهای خونخوار طالبان پرتاب شده است!
در مورد این جماعت خشک مغز وجدان تعطیل خوارج صفت پیشانی پینه بسته قلب مهر و موم شده “اصل دشمن دشمن من دوست من است” صدق نمی کند اینان به خون ایران و ایرانی تشنه اند اگرچه از باب مصلحت و در وقت ضعف قول قراری هم در تهران با کسی رد و بدل کرده باشند!
اصلا مگر می شود گروه فرصت طلبی چون طالبان در آن واحد هم با ما توافق داشته باشد و هم با آمریکایی ها؟!!! توافق با اضداد در آن واحد هر دو صادقانه نمی تواند باشد و مطمئن باشید توافق صادقانه با ما نیست! هرچند که ته ذهن آنان توافقشان با آمریکا نیز صادقانه نیست اما ایشان توافقی را اول خواهند شکست که برایشان کمتر هزینه دارد و کاملا معلوم است که کدام کفه بالاتر است!

طالبان پس از استقرار در افغانستان و تحکیم قدرت خود قطعا در مقابل ما رنگ عوض خواهد کرد و مرزهای شرقی کشور را طبق برنامه دیکته شده آمریکایی تهدید خواهد نمود

علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد و عزیزانی که در استراتژی های دفاعی کشور دچار دوربینی شده و فقط هزاران کیلومتر دور تر را می‌بینند اخطار باید کرد که مواظب عقرب های سیاهی که جلوی پایت کلونی دارند می کنند باش قبل از اینکه هجومی از پاچه ات بالا بروند….
خطر طالبان جدی است آنان مبنایی و اصولی و در ایدئولوژی با ما مشکل دارند و ذهن و فکرشان در دست سعودی است بدست خود امکان تلافی حوثی های یمن را برای بن سلمان فراهم نکنیم!
سید مهدی میرباقری
مرداد ۱۴۰۰

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *