سرویس اجتماعی- با پیگیریهای مدیریت آموزش و پرورش خوانسار 118 دستگاه تبلت و 15 دستگاه گوشی موبایل و 181 فقره تسهیلات بدون بهره و کم بهره در اختیار دانش آموزان نیازمند شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خوانسارنیوز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوانسار در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر اعضای این شورا تشکیل گردید، با بیان این مطلب افرود: با توجه به تشکیل کلاسهای درس به صورت مجازی پس از شیوع بیماری کووید 19، طی مکاتبه با تمامی واحدهای آموزشی تابعه ی شهر و روستا و احصای آماردانش آموزان نیازمند و راستی آزمایی لازم در این خصوص و با کمک برخی از ادارات و نهادها، مساعدت همکاران فرهنگی و خیرین، صندوق قرض الحسنه حضرت ولی عصر(عج)، صندوق قرض الحسنه حیدریه، اداره کل آموزش وپرورش استان و فرمانداری محترم این کمکها و تسهیلات اعطا گردیده است.
رضا دهاقین میزان کمک های نقدی دریافتی شامل 510 میلیون ریال از طرف خیرین، 110 میلیون ریال از سوی سپاه پاسداران و 76 میلیون ریال توسط موکب حضرت زینب (س) را جمعا 696 ریال عنوان نمود.
وی اظهار داشت: به همت همکاران فرهنگی خیر شهرستان، ۴۴دستگاه تبلت و ۳ دستگاه گوشی هوشمند و از طرف سایر خیرین محترم ۷۴ دستگاه تبلت و۱۲ گوشی موبایل در بین دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اذعان داشت، با مساعدت و دستور حضرت آیت اله حاج سید محمد ابن الرضا و همچنین همکاری هیات مدیره صندوق قرض الحسنه حضرت ولی عصر (عج) 60 فقره تسهیلات بدون بهره ۲۰میلیون ریالی در اختیار خانواده های نیازمند دیگر جهت کمک هزینه خرید تبلت و گوشی پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: همچنین با مساعدت صندوق قرض الحسنه حیدریه ۱۲ فقره وام ۲۰میلیون ریالی به سایر دانش آموز ان نیازمند پرداخت گردیده است.
دهاقین خاطرنشان کرد، 85 فقره وام با نرخ 4 درصد نیز با پیگیری از اداره کل آموزش و پرورش استان و ۲۴ فقره وام ۴درصدی هر کدام به مبلغ ۲۰میلیون ریالی توسط فرمانداری تهیه و در راستای کمک هزینه جهت خرید گوشی و تبلت هوشمند پرداخت شده است.
وی همچنین از اهدای ۳ دستگاه تبلت از طرف دفتر امام جمعه محترم، ۲دستگاه از طرف شهرداری خوانسار و همچنین ۱دستگاه از سوی کمیته ی امداد امام(ره) شهرستان به دانش آموزان نیازمند خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوانسار تصریح کرد: مبلغ 102.555.000 ریال نیز جهت خرید بسته های اینترنتی به دانش آموزان نیازمند اهدا گردیده است.
وی در پایان از مساعدتهای تمامی خیرین و همچنین تلاشهای خستگی ناپذیر مدیران و همکاران واحدهای آموزشی قدردانی نمود.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *