سرویس اجتماعی- انسداد مسیر تردد خوانسار به بویین میاندشت رفع شده و مسیر در حال حاضر باز است.

به گزارش خوانسارنیوز، رئیس اداره راهداری خوانسار با اعلام این که مسیر خوانسار-بویین میاندشت در حال حاضر باز است، اظهار داشت: با اعلام خبر قیچی کردن یک دستگاه تریلر در مسیر گردنه خوانسار- بویین میاندشت در ساعت 3 بامداد روز جمعه 7 آذرماه، بلافاصله نیروهای راهداری در محل حاضر و اقدام به رفع خطر و بازگشایی مسیر نمودند.
حمید حسابی افزود: تخلف راننده به دلیل نداشتن مدارک لازم از جمله کارت هوشمند و بارنامه و همچنین حمل اضافه بار محرز بوده و برخورد قانونی لازم در این خصوص صورت خواهد پذیرفت.
وی همچنین با توجه به پیش بینی بارندگی در شهرستان از بامداد روز شنبه و ادامه آن تا روز بعد، اظهار داشت در حال حاضر کلیه مسیرها باز است، اما چنانچه با بارش برف مواجه شویم، اولویت اصلی راهداری برف روبی و پاکسازی محورهای بزرگراهی از جمله دامنه-خوانسار و خوانسار-گلپایگان است و مسیر خوانسار-بویین در اولویت های بعدی است.
رئیس اداره راهداری خوانسار تاکید کرد در هر صورت همراه داشتن زنجیر چرخ و رعایت نکات ایمنی در تردد از مسیرهای کوهستانی از جمله موارد ضروری است که رانندگان باید در شرایط یخ زدگی و بارش برف و باران رعایت نمایند.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *