متاسفانه به دلیل به عدم تمدید دامنه پایگاه اطلاع رسانی خوانساربه دلیل اشتباه شرکت پشتیبان و ثبت آن توسط شخصی ثالث، به روز رسانی اطلاعات این پایگاه برای مدت مدیدی در این پایگاه میسر نگردید و به دلیل ایراد فنی و از بین رفتن پایگاه داده های سایت، تمامی اخبار و اطلاعات قبلی سایت متاسفانه ازبین رفته و قابل بازیابی نبوده است. لذا اخبار و اطلاعات شهرستان از طریق کانال تلگرامی این رسانه و بعضا صفحه اینستاگرام آن در اختیار مخاطبان و همراهان همیشگی این رسانه قرار می گرفت.

و اینک با پیگیریها و تلاشهای فراوان، اینک دامنه خوانسارنیوز مجدداً خریداری و پایگاه دوباره فعالیت خود را آغاز خواهد نمود. ازیکایک مخاطبان عزیز به ویژه کلیه صاحبنظران و اندیشمندان و همچنین ادارات و نهادهای دولتی و عمومی دعوت می شود تا با ارسال مطالب ارزنده و اخبار و اطلاعات مفید خود به غنای مطالب این پایگاه خبری بیافزایند.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *