سرویس اجتماعی- معاون برنامه ریزی و هماهنگ کننده امور عمرانی فرماندار خوانسار گفت: ممنوعیت ورود و تردد خودروهای غیربومی به شهرستان که از عصر جمعه شروع شده است، از فردا شنبه ۱۰ آبان ماه تشدید خواهد شد.
به گزارش خوانسارنیوز، عبدالرضا دهاقین افزود: ۵ اکیپ از نیروهای انتظامی در دو ورودی شهر و سه نقطه داخل شهر مستقر و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان اقدام به اعمال جریمه رانندگان متخلف خواهند نمود.
وی همچنین اظهار داشت، به مدیران ادارات و بانکها اعلام شده تا حداکثر ساعت ۹ صبح روز شنبه نسبت به اعلام مشخصات خودروهای کارکنان غیربومی با پلاک غیر خوانسار به فرمانداری اقدام نمایند تا این افراد مشمول جرایم اعلام شده نگردند.
دهاقین تصریح کرد، به جز کارکنانی که اسامی آنان با تایید و مسوولیت مدیران ادارات و بانکها در مهلت مقرر معرفی می‌شوند، هیچ خودروی با پلاک غیر بومی حق تردد در شهر را ندارد.

وی افزود مجوز صادره برای کارکنان ادارات با پلاک غیر بومی صرفا در بازه مشخصی قبل و بعد از ساعات کاری اعتبار دارد و حق تردد در ساعات اوقات برای این دسته از خودروها نیز وجود ندارد.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *