سرویس اجتماعی- هواشناسی استان با صدور هشدار هواشناسی سطح زرد از آغاز فعالیت سامانه بارشی در روز چهارشنبه ۲۱ آبان خبر داد.
به گزارش خوانسارنیوز، در روز چهارشنبه مناطق جنوب و غرب استان و سایر مناطق با شدت کمتر، بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و مه آلودگی و در مناطق سردشیر و کوهستانی بارش برف را تجربه خواهند نمود.
این وضعیت در روز پنج شنبه و جمعه در اکثر مناطق استان ادامه داشته و در جنوب استان شدت می یابد.
بر اساس همین گزارش، احتمال آب گرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده ها، کاهش دید در جاده های کوهستانی و محورهای مواصلاتی و اختلال در ترددها وجود داشته و همچنین امکان آسیب به محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست. لذا توصیه می شود حتی المقدور از صعود به ارتفاعات خودداری و در صورت تردد در جاده های کوهستانی از وسایل ایمنی و گرمایشی مناسب استفاده گردد.
لازم به ذکر است بر اساس پیش بینی هواشناسی از روز پنج شنبه ۲۲ آبان تا روز شنبه ۲۴ آبان ماه کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد را در اکثر مناطق استان شاهد خواهیم بود.
لذا ضروری است کشاورزان و دامداران نیز تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه را جهت حفظ و مراقبت از محصولات کشاورزی، باغی، گلخانه ای و دامی اتخاذ نمایند.

با توجه به گزارش فوق خوانسارنیوز پیش بینی می کند در ارتفاعات خوانسار شاهد بارش برف خواهیم بود.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

One thought on “آغاز سامانه بارشی و کاهش دما از روز چهارشنبه در جنوب و غرب استان/ احتمال بارش برف در ارتفاعات خوانسار”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *