سرویس اقتصادی- مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) از صدور دستوراتی توسط وزیر راه برای پروژه های کنارگذر شهری خوانسار، تونل خوانسار-بویین میاندشت و راه آهن خبر داد.

به گزارش خوانسارنیوز، آیت اله حاج سید محمد ابن الرضا، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) خوانسار ضمن بازدید از تونل خوانسار- بویین میاندشت از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی اجرای این پروژه قرار گرفت.

در این بازدید سعید شاهی، رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان و امینی، سرپرست کارگاه رابطه با اقدامات انجام شده و درصد پیشرفت پروژه و همچنین نحوه پایدارسازی بدنه تونل با قاب های فولادی، آرماتوربندی وقالب بندی بدنه وکف تونل توضیحاتی را ارائه نمودند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج)، درپایان این بازدید ضمن ابراز محبت به کلیه پرسنل شاغل در اجرای این پروژه و آرزوی سلامتی و توفیق برای آنان، در سخنانی اظهار داشت: ساخت این تونل از آرزوهای دیرین مردم شهرستان خوانسار بود و پدرم مرحوم آیت الله حاج سید مهدی ابن الرضا رضوان الله تعالی علیه در ساخت راه و شروع این پروژه اهتمام فراوانی داشتند که ان شا الله سر فرصت برای شما ومردم خواهم گفت.

وی با قدردانی از استمرار عملیات اجرایی تونل و فعال بودن آن در این زمان از سال، این پروژه را آبروی شهر دانست و از یکایک دست اندرکاران آن قدردانی نمود.

رییس حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) در بخش دیگری از بیانات خود، با اشاره به پیگیری های مستمر خود در حمایت از پروژه های شهرستان، اظهار داشت: در دو ماه گذشته دیداری با آقای مهندس اسلامی وزیرمحترم راه وشهرسازی داشتم که ایشان پس از ابراز محبت به پدر اینجانب، دستورات خوبی را جهت پروژه های کنار گذر و تونـل خوانسار و راه آهن این منطقه صادر نمودند که از ایشان نیز کمال تشکر را دارم.

وی در پایان، از مساعدت های صورت گرفته توسط نمایندگان مردم در دوره فعلی و ادوار گذشته و استانداران و همچنین فرمانداران دخیل دراجرا و تکمیل پروژه و مدیران استانی وشهرستانی راه و شهرسازی به ویژه مهندس شاهی ومجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء که به تعبیر وی اهتمام به انجام کار جهادی دارند، نیز قدردانی نمود.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *