سرویس اجتماعی- فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار از انهدام یک باند 6 نفره که مرتکب انواع سرقت شده بودند واعتراف آن ها به 23فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خوانسارنیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی بابایی با اعلام این خبر اظهار داشت در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل وباغ ویلاهای خصوصی شهروندان موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خوانسار قرار گرفت.
وی افزود کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی،پایش تصویری و رصد هوشمندانه افراد سابقه دار در نهایت دریافتند 6 نفر در زمینه این گونه سرقت ها فعالیت دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار تصریح کرد کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، طی هماهنگی با مقام قضایی اعضای این باند را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان که ارزش آن ها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 400میلیون ریال است گفت متهمان در مواجه با مدارک ومستندات پلیس به 23فقره سرقت شامل سرقت از باغ ویلاهای خصوصی، سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی، سرقت منزل و سرقت احشام اعتراف کردند.
سرهنگ بابایی اظهار داشت پس از اقرار صریح متهمان به جرایم ارتکابی وشناسایی متل باختگان پرونده تکمیل واین افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *