سرویس اجتماعی-سخنگوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در اصفهان گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت، هفته آینده ادارات دولتی ۱۴ شهر قرمز کرونایی این استان تعطیل شدند.

به گزارش خوانسارنیوز

حجت‌اله غلامی روز جمعه در گفت ‌و گو با ایرنا   با بیان این که ۱۴ شهرستان این استان در وضعیت قرمز هستند، اظهارداشت :همه ادارات دولتی تعطیل هستند، مگر کارکنانی که حضورشان ضروری است و یا بالاترین مقام اجرایی دستگاه‌ها که حضور آنها تنها برای انجام کارهای ضروری لازم است.

وی ادامه داد: نیروهای بخش خدمات و حوادث دستگاه‌هایی از جمله آب، برق، گاز و شهرداری‌ها و امداد و نجات در محل کار حاضر خواهند بود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در اصفهان با اشاره به ترددها  خودروها در استان گفت: کاهش ترددها در روزهای اخیر خیلی خوب بوده و تردد ورودی به استان ۴۷ درصد و ترددهای داخل شهری حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

غلامی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد هم استانی‌ها محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح را رعایت کردند.

وی اضافه کرد: محدودیت فعالیت مشاغل هم در وضعیت مناسبی قرار دارد و بالای ۸۵ درصد و در برخی از شهرستانها تا ۹۵ درصد رعایت شده است.

شهرهای دارای وضعیت قرمز در استان شامل اصفهان، کاشان،  آران و بیدگل، اردستان، تیران و کرون، خمینی شهر، شهرضا، فریدن، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نایین، گلپایگان و نطنز هستند.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی استان اصفهان، شهرستان‌های بُرخوار، بویین میاندشت، چادگان، خوانسار، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شاهین شهر و میمه، فریدونشهر و نجف‌آباد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر و شمار جانباختگان قطعی  این بیماری در کشور به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسیده است.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *