سرویس اجتماعی- در ادامه محدودیتهای تردد خودروهای غیربومی در شهرستان مسیر های ورودی شهرخوانسار به سمت میدان امام(ره) از صبح یکشنبه 11 آبان ماه مسدود خواهد شد.

یک منبع آگاه به خوانسارنیوز گفت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان، مسیر خیابان امام از روبروی پمپ بنزین و همچنین از سمت جنوبی از مقابل خیابان ولی عصر (عج) (شهرداری سابق) و همچنین ورودی های خیابان شهدا(کوچه شهید تائبی)، ثقه الاسلام شهیدی (کتابخانه فاضلی) و آیت الله غضنفری (پل دختر) مسدود خواهند شد و تردد هر گونه وسیله نقلیه در این محدوده ممنوع خواهد بود.

وی افزود: این تصمیم به دلیل نبود کمربندی شهری وجلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به داخل شهر گرفته خواهد شد و کلیه خودروها بنا به تشخیص پلیس راهور اجازه تردد از مسیر 13 محرم و همچنین سایر مسیرهای درون شهری جایگزین از جمله خیابان ولی عصر و حکیم زلالی (جوانمرد) را خواهند داشت.

این مقام مسوول اظهار داشت هماهنگی لازم در بین مسوولان شهرستان از جمله فرمانداری، دادستانی، شهرداری، پلیس راهور و سایر دستگاههای عصو ستاد مقابله با کرونای شهرستان وجود دارد و جرایم تعیین شده به قوت خود باقی است.

بر اساس گزارشهای میدانی و اطلاع رسانی شهروندان امروز پلیس راهوربا جدیت اقدام به اعمال جریمه برای خودروهای غیر بومی در سطح شهر نموده است.

همچنین دو واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و مصوبات ستاد بلافاصله توسط مراجع مسوول و با اخذ دستور از دادستان شهرستان پلمپ شده اند.

By Khansarnews

قابل توجه خوانندگان محترم سایت: به منظور آگاهی از سیاستهای خوانسارنیوز، لطفاً قبل از اظهار نظر در خصوص مطالب منتشره و نظرات کاربران دیگر، مطالب مندرج در قسمت "درباره ما" و "حریم خصوصی کاربران" را مطالعه فرمایید. انتشار نظرات کاربران الزاماً به معنای تایید آنها نیست. شما می توانید موافقت یا مخالفت خود با نظرات ارائه شده را از طریق کلیک بر روی شکلکهای زیر نظرات اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *